Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад учителів-логопедів комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області»

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545, рішення ХVІІ сесії VІІ скликання Шосткинської міської ради від 12.04.2018 «Про утворення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області» та з метою публічного і прозорого призначення на посади педагогічних працівників, управління освіти Шосткинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад учителів-логопедів комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області», який знаходиться за адресою: м.Шостка, вулиця Герцена, будинок 3.

Дата проведення конкурсного відбору: 11.09.2018 року.

Порядок проведення конкурсу:

· попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;

· проведення іспиту та визначення його результатів;

· проведення співбесіди та визначення її результатів;

визначення переможця конкурсного відбору.

Прийом та реєстрація документів від претендентів на посади вчителів-логопедів комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області» здійснюється з 10.08.2018 по 10.09.2018 року в управлінні освіти Шосткинської міської ради за адресою: вул. Садовий бульвар, 9, м. Шостка, Сумська область, 41100, каб. 4.

Основні вимоги до кандидатів:

- вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»;

- бажано стаж роботи за фахом не менше трьох років;

- професійна компетентність;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння навичками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

· заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

· копії документів про освіту;

· копію паспорта громадянина України;

· копію трудової книжки;

· письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу.

У разі невідповідності наданих документів установленим вимогам претенденти на заміщення вакантної посади до конкурсу не допускаються, про що їм буде повідомлено впродовж трьох днів управлінням освіти.

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Шосткинської міської ради Сумської області»

Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

Про затвердження положення про інклюзивно-ресурсний центр, постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р.№ 545.

Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

Причини порушень психофізичного розвитку.

Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в освітніх закладах.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей зі складними порушеннями розвитку.

Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 96

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.